Πήχα Λαμπρινή

Η Λαμπρινή Πήχα είναι Διδάκτωρ του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ). Έλαβε το πρώτο της πτυχίο από το ίδιο τμήμα (Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας) το 2004, όπου και επρώτευσε. Συνέχισε τις σπουδές της στο ίδιο πανεπιστήμιο, λαμβάνοντας τον μεταπτυχιακό της τίτλο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) το 2006, όπου επίσης αρίστευσε. Η διδακτορική της διατριβή αφορούσε στην ανάπτυξη κλίμακας μέτρησης του Προσανατολισμού των εταιριών στην Επωνυμία (Brand Orientation) και στην εμπειρική διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν το συγκεκριμένο προσανατολισμό, καθώς και των συνεπειών του στην απόδοση της επιχείρησης. Έλαβε πλήθος βραβείων και υποτροφιών για την εξαιρετική της επίδοση κατά τη διάρκεια των σπουδών της, μεταξύ των οποίων και υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών. Ως ερευνήτρια του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του ΟΠΑ, έχει αναλάβει το συντονισμό και διαχείριση πλήθους ερευνητικών και συμβουλευτικών έργων για λογαριασμό ιδιωτικών επιχειρήσεων και δημόσιων οργανισμών. Έχει επίσης διδάξει στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Διεθνούς Μάρκετινγκ (PR.I.MA.) του ΟΠΑ, καθώς και στο Πρόγραμμα Πιστοποίησης Πωλήσεων του ΟΠΑ και το Institute of Euromed Affairs. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιστρέφονται γύρω από την Επώνυμη Πολιτική, τον Προσανατολισμό των εταιριών στο Μάρκετινγκ, τη Διοίκηση Πωλήσεων, τη μεθοδολογία Έρευνας Αγοράς και την ανάπτυξη κλιμάκων μέτρησης θεωρητικών εννοιών. Η δουλειά της έχει δημοσιευτεί με επιτυχία σε αναγνωρισμένα διεθνή συνέδρια μάρκετινγκ όπως της European Marketing Academy και της Academy of Marketing Science.